יום שבת, 23 בפברואר 2013

מהנעשה בעירנו

אני יודעת שהזנחתי, סליחה.

בשבועיים האחרונים יצא לי לייעץ לאנשים מה כדאי לעשות ולאכול בפריז. ככה הבנתי, שאני מכירה את העיר הרבה יותר טוב ממה שאני חושבת. וכבר התחלתי לפתח אנינות טעם וחוש לפטיסרי מובחרת ולכזו שלא שווה לבזבז בה קלוריות.  ולמרות כל טוב הפטיסרי, לא מוכרים פה אוזני המן כמו של אמא...אז אאלץ לאפות אוזני המן.
גילוי נאות, את זאת רק צילמתי וטרם טעמתי

עוד דרך להכיר את העיר היא האופניים והתחבורה הציבורית. התל אופן הצרפתי משמש בעיקר את הבחור, לקצר את הנסיעה מהבית לאוניברסיטה. ומאפשר לו להתיידד עם הירקן על הדרך.
והכי כיף היה השבוע שיצאתי מהדואר ואמרתי לעצמי,אם תפני ימינה תחכה לך תחנת אוטובוס. וכדי להוכיח את טענתי, האוטובוס בדיוק חלף מולי. זה בסדר, זו פריז ותוך שתי דקות הגיע אחד אחר.
המפה של פריז נבנית אצלי בראש. האמת שיש מפת פריז של מעלה ופריז של מטה ומטרו.וכשאני מזהה את האדם מאחורי הרחוב, או השדרה.

ומלבד התמצאות, יש גם שבירת שגרה. לקבל המלצות ולגלות שיש קרנבל בפריז.
אנחנו לא בריו, אבל בכל אירופה יש קרנבלים בפברואר. לדוגמא, היידי כתבה על ויסבאדן.
אנחנו במקרה, הגגענו לתחנה השנייה של הקרנבל, התמקמתי בעמדה מעולה וחיכתי:

 והתחילו לצעוד המון קבוצות, רובן מדרום אמריקה בתלבושות ובתחפושות.
וחוץ מכל זה, התחלתי ללמוד צרפתית. ופתאום, אני חייבת לקרוא כל מה שיש מסביבי, כולל החינמון במטרו.
שזה כיף.
שבוע טוב

4 תגובות:

  1. אסף לוי החמוד24 בפברואר 2013 בשעה 0:32

    ומה עם מתתכון לאוזני המן נוסח צרפת עם המון המון חמאה?

    השבמחק
    תשובות
    1. המתכון יתחיל בלא לקנות חמאה מלוחה ולאפות ממנה עוגיות.

      מחק
  2. איזה כיף שאת קוראת!
    וכותבת, ובכלל...

    השבמחק

להגיב זה מגניב